Efter härlig upplevelse i Luxenburg så bar det nu ner till Schweiz och alperna.

Stannade till i Zurich och tog ett bad! Så skönt i värmen!

Hungig efter badet hittade jag en restaurang som hade veganskt och gym på samma ställe! Önskade att det fanns ett sådant ställe hemma!

Resan fortsatte ner till gränsen till Lichtenstein och Vaduz där det blev övernattning!

På morgonen var jag ute och sprang med underbar utsikt med berg runtomkring mig!

Frukosten fick jag göra själv och har med mig teffgröt och blåbär och mandelmjölk kan jag hitta i varje butik nere i Europa, så det blev en mycket god och näringsrik måltid! ?

Nu skulle det bli utflykt till Engelberg! Efter nästan 2 h körning kom jag fram! Wow säger jag bara! Vilken häftig upplevelse med dessa otroligt höga berg!

Dock var det svårt att hitta bra mat i byarna så hade preppat med grönsaker och juice i kylväskan.

Jag avslutade dagen med att äta god mat i Lichtensteins huvudstad Vaduz på restaurangen Njord! Jag åt en jättegod quinoasallad med avokado! Mumma vad gott det var!

Nästa morgon var det bilfärd igen och ner till Verona och Italien! Resan dit var en av de häftigaste jag gjort på länge! Så fantastisk resa bland bergen och molnen som låg som bomull ovanför mig!

På vägen blev det svårt att få till en bra och näringsrik lunch, så preppade med näring i form av Sunwarrior!

Mellanlandade i Milano och åt en fantastisk middag på Soulgreen och kan varmt rekommenderas! Deras meny var vegansk och tog en soppa och en tex mex bowl!

Nu var det inte långt kvar till Verona och jag skall vara där i två dagar. Lite vila i körningen!

Nu skall jag ut och undersöka hur utbudet är på vegansk mat i pizzans mecka! Skall även undersöka hur hudvården fungerar i detta landet och om det behandlas inifrån och ut!

Mer om det i nästa inlägg!